نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
8306
-
الف
+

«حمید گودرزی» بازیگری که مدافع حقوق یک افغانستانی شد + فلم

در این گزارش ، به بهانه نقش آفرینی «حمید گودرزی» در سریال «تب سرد» که اکنون از شبکه آی فیلم 2 در حال نشر می باشد ، با وی بیشتر آشنا می شویم.

به گزارش آی فیلم 2 ، «حمید گودرزی» بازیگر نامدار و پر آوازه سینما و تلویزیون ایران ، 2 قوس(آذر) سال 1356 خورشیدی در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است.

مخاطبان شبکه آی فیلم 2 هم اکنون بازی «حمید گودرزی» را در سریال «تب سرد» شاهد هستند و سال گذشته نیز با بازی وی در سریال های «مسافری از هند» و «گشت ویژه» آشنا شدند.

حمید گودرزی

به گفته «گودرزی» وی با نقش آفرینی در سریال «تب سرد» ساخته «علیرضا افخمی» با «شهاب حسینی» آشنا شد و خاطرات بسیار خوبی از این همکاری و دوستی برایش مانده است.

به همین بهانه در این گزارش بیوگرافی کوتاه از این بازیگر توانمند آماده کردیم که در ادامه خواهید خواند.

پدر «حمید گودرزی» تاجر فرش و مادرش خانه دار است که هر دویشان با بازیگر شدن حمید مخالف بودند. همچنان وی یک خواهر نیز دارد.

حمید گودرزی و همسرش

«حمید گودرزی» در سال 1383 خورشیدی با «ماندانا دانشور» ازدواج کرد.

وی فعالیت هنری اش را با بازی در نمایش «کشتی اسپرانزا» به کارگردانی «محمد رحمانیان» آغاز کرد. نخستین تجربه سینمایی او بازی کوتاهی در فلم «سهراب» به کارگردانی «سعید سهیلی» می باشد. 

حمید گودرزی

«حمید گودرزی» نخستین بار در سال 1377 در سن 21 سالگی در سریال «دانی و من» به کارگردانی «علی عبدالعلی‌زاده» و «ارژنگ امیرفضلی» ایفای نقش کرد. این اولین همکاری گودرزی با تلویزیون ایران است.

«حمید گودرزی» پس از از بازی در فلم های «پسران مهتاب» و «بازنده» در سال 1384 در دو فلم «قتل آنلاین» و «چپ دست» به ایفای نقش پرداخت.

حمید گودرزی

از مهم‌ترین آثار وی می‌توان به سریال های «قلب یخی»، «زمانه» و «بچه‌های نسبتاً بد» اشاره کرد.

«حمید گودرزی» در سال 1389 در سریال «قلب یخی» کرکتر مهمی بازی کرد که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

حمید گودرزی

یکی از ویژگی‌های حرفه ای «حمید گودرزی» این است که در طول بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما ایفای نقش کرده است.

در واقع «حمید گودرزی» از مجموع 35 اثری که در کارنامه دارد، در 21 اثر سینمایی با نام‌های فلم «سلام علیکم حاج آقا»، «پری‌سا»، «مشمشه»، «نیوکاسل»، «ایران برگر»، «روباه»، «داماد خجالتی»، «دزدان خیابان جردن»، «زن ها شگفت‌ انگیزند»، «انعکاس»، «کیش و مات»، «تلافی»، «قرنطینه»، «مجنون لیلی»،«بی وفا»،«گناه من»، «چپ دست»، «قتل آنلاین»، «بازنده»، «پسران مهتاب» و «سهراب» به ایفای نقش پرداخته و در 14 اثر تلویزیونی با نام های «هاتف»، «دلدادگان»، «گشت ویژه»، «پیکسل»، «بچه‌های نسبتاً بد»، «زمانه»، «قلب یخی»، «قلب یخی 2»،«پنجمین خورشید»، «کمکم کن»، «تب سرد»، «اعتراف»، «مسافری از هند» و «دانی و من» نقش آفرینی کرده است.

گفتنی است فلمی که در ابتدای این گزارش مشاهده کردید ، سکانس هایی از سریال «گشت ویژه» با هنرمندی «حمید گودرزی» است که سال قبل از آی فیلم 2 نشر شد.

 

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید : 

بازیگر «مسافری از هند»: دوست دارم کرکتر های متفاوت را بازی کنم

دانلود سریال گشت ویژه

م ح / ح ح

نظر شما
ارسال نظر